אם אתם חושבים להגיש תביעת דיבה אחד הדברים החשובים ביותר שעליכם לבדוק הוא הניסיון של עורך הדין בו אתם עומדים לבחור, ולבחור בעורך דין עם כמה שיותר ניסיון בתחום. ככל שתבחרו עורך דין עם ניסיון רב יותר, ההליך המשפטי כולו יבוצע בצורה טובה יותר.

הניסיון של עורך הדין מאפשר לו להכיר את החוק בצורה הרבה יותר טובה, לדעת כיצד לנהל את התביעות הללו באופן נכון, להעריך את התיק שלכם, להכין את חומר הראיות באופן ברור ולקצר תהליכים בבית המשפט כמה שרק ניתן.

לכן הניסיון של עורך הדין הוא פקטור משמעותי מאוד שלא כדאי לוותר עליו, בשום מצב.

עלויות גבוהות יותר, אך זה משתלם

נכון, בחירה בעורך דין בעל ניסיון רב תהיה יקרה יותר מבחירה של עורך דין ללא ניסיון. כמובן שאם תבחרו בעורך דין שעוסק בתחום הדיבה כבר שנים רבות וכבר ניהל עשרות תיקים בתחום בהצלחה רבה, המחיר שהוא ידרוש יהיה יקר יותר מעורך דין שזה עתה סיים את לימודיו וקיבל את רישיון עריכת הדין שלו.

יחד עם זאת, למרות שזה יקר יותר, זה גם משתלם יותר. עורך דין מקצועי ומנוסה יוכל להוביל את התיק שלכם עם אחוזי הצלחה גבוהים יותר ומראש ידע להעריך את התוצאה הצפויה כך שתהיו ערוכים יותר ומוכנים יותר ולא תתקלו בהפתעות הנובעות מחוסר הניסיון של עורך הדין.

ליווי מקצועי לאורך כל הדרך

עורך דין מקצועי ומנוסה יעניק לכם ליווי שהוא לא רק מקצועי ומשפטי, אלא גם ליווי אישי. עורך דין כזה יודע להכיר את הרגשות של האנשים אשר נאלצים להגיש תביעות דיבה, פעמים רבות נגד אנשים שהם מכירים באופן אישי. הוא ידע לזהות את הקושי שלכם ולסייע לכם לעבור את התהליך המשפטי הלא פשוט ולא קצר הזה בצורה הרבה יותר טובה ולהגיע למצב בו אתם מרגישים מעודדים יותר.

לכן חשוב לבחור עורך דין עם ניסיון, גם אם זה עולה לכם יותר, זה הרבה יותר משתלם והרבה יותר כדאי.