עורך דין דיני משפחה

מתי נזדקק לשירותיו של עורך דין דיני משפחה? נראה ששירותים כאלו – יהיה לנו צורך בהם במקרים של גירושין, שלום בית, מזונות ילדים, סכסוכים בזוגיות ועוד.

עורך דין דיני משפחה עוסק בקשת נושאים רחבה למדי, אולם, לצערנו, אותו לא ניתן להסתיר בקלות גמורה, הנושא העיקרי בו עורך דין דיני משפחה עוסק, הוא תחום הגירושין. גירושין הוא עסק מבאס לכל הדעות, ומובן שאף זוג לא דמיין בתחילת דרכו שיבוא יום וימצא את עצמו עוד על מדרגות משרד הרבנות, בכדי לבטל את הסכם הנישואים שחתמו באהבה ובחדווה שנים קודם לכם.

הסטטיסטיקה העצובה (או המשמחת – השאלה כיצד מסתכלים על הנושא הקונטרוברסלי הזה) היא שכל זוג נשוי שלישי מתגרש בסופו של דבר – מסיבה זו, עורך דין דיני משפחה אינו יושב בבטלה במשרדו וניתן למצוא אותו עסוק משך רוב יום העבודה, כשהוא מסייע לזוגות להיכנס להליך גירושין ולחצות אותו בשלום ובבטחה, לטובתם של כל המעורבים בפרשה.

תחום הגירושין הינו תחום נרחב למדי, וכולל נושאים מגוונים, ביניהם: הסכמי גירושים, משמורת ילדים, הסדרי ראייה, הסכמי ממון, יחסי ממון בין ידועים בציבור, מזונות ילדים ומזונות האיש ועוד כיו"ב.

ברוב רובם של המקרים הרלבנטיים, קשה למצוא הבנה וסולידריות בבית המשפט לעניין; מסיבה זו, עולה הצורך בשירותיו של עורך דין דיני משפחה, המחזיק בשנים של ידע בתחום, מוניטין, ניסיון וותק.

אך במקרים בהם ניתן למצוא הסכמה בין הצדדים, חשוב לשכור שירותי עורך דין דיני משפחה, בכדי לערוך הסכם ראוי ולחתום על הדברים בהסכמה מלאה, מבל לתת יד לפגיעה בזכויותיו של מי מהצדדים המעורבים בפרשיה, אותה כולם רוצים לסיים מהר ולפתוח בשגרת החיים החדשה.

עורך דין דיני משפחה עוסק אף בסכסוכים מסוג אחר בתוך המשפחה, כדוגמת – סכסוכים על ירושות, רכוש קרקעות והשד יודע על מה עוד.

במה החשיבות הרבה כל-כך בשימוש בשירותיו עורך דין דיני משפחה, עוד טרם ההליך המשפטי?

טרם תחילת הליך לגאלי, עומדות אפשרויות רבות בפני התובע והנתבע, אולם ראוי לציין כי בשלב מוקדם, קיימת השפעה רבה לייעוץ משפטי; לעיתים ניתן אף לקבוע היכן ינוהל התיק (בבית הדין הרבני או בבית הדין לענייני המשפחה) מה שיכול לשנות את ההליך המשפטי מקצה אחד לאחר.

פנייה לעורך דין דיני משפחה ראוי בכל חלקי הארץ, תעניק לכם סיוע כדי לקבוע מהלכם של דברים, הן אם מדובר בתובע והן אם מדובר בנתבע. תוכלו כך גם להבין יותר אודות חשיבותה של דרך ניהול התיק, העמדות בהן ראוי לדבוק, הנושאים בהם לא כדאי לוותר, נושאים בעלי חשיבות פחותה, כתיבה כתב הגנה טוב ועוד.

אין מנוס מפניה לעורך דין דיני משפחה, בכדי לצלוח בהצלחה את התהליך הלא נעים של הגירושין. עשו זאת בתבונה, ובעזרת השם יתברך, תצליחו!