אשתך האהובה הודיעה לך שהיא רוצה להתגרש? אתה המום ולא לגמרי יודע איך להתמודד עם העניין? אם כך, אנחנו מציעים לך, כבר בשלב הראשון, להיות פרקטי. אומנם גירושין זה עניין מאוד רגשי שלא לכולם קל להתמודד איתו, אך מה שבטוח זה שאם תדע מה אומר החוק לגבי תהליך כזה, תהיה רגוע ובטוח יותר בדרכך. לכן השלב הבא צריך להיות חיפוש אחר עורך דין שמומחה לענייני גירושין, כי זה שאולי יש לך חבר שהוא עו"ד נדל"ן זה טוב ויפה, אך זה לא באמת רלוונטי. עורך דין גירושין, אם הוא מנוסה, הוא אדם שליווה לא מעט אנשים שכבר היו במצבך ולכן הוא יידע לעזור לך לכל אורך הדרך.

מה כדאי לברר כשמחפשים עורך דין גירושין?

כמובן שיש לא מעט עורכי דין שההתמחות הראשית שלהם היא גירושין, מה שמעורר את השאלה: באיזה עורך דין גירושין כדאי לך לבחור? והאם כל מי שהוא עו"ד לענייני גירושין הוא אדם שתרגיש שתוכל לסמוך עליו? התשובה היא כמובן לא, ולכן, כשאתה מחפש לך עורך דין גירושין כדאי יהיה לבדוק:

  • מה הניסיון שלו?
  • מי ממליץ עליו?
  • עד כמה הוא מוכר ובעל מוניטין בתחום הזה?

 והכי חשוב: האם אתה מרגיש שמדובר על עו"ד שאתה יכול לדבר אתו בצורה גלויה?

כמה יעלה לך התהליך כולו?

אומנם כולם יודעים לומר שלהתרגש זה לא דבר זול, אך מצד שני, הגיע הזמן לדעת שלא תמיד זה חייב להיות יקר. לכן, כאשר אתה מחפש לך עו"ד מתאים, כדאי שתחשוב על משרדו של עו"ד עמית ורד, כי כאן תקבל את הטוב ביותר. ראשית, עו"ד עמית ורד מגיע עם ניסיון רב שנים, ושנית, הוא איש מקצוע שגובה מחירים סבירים. הוא יעזור לך לא רק להתגרש נכון, אלא גם לעשות את זה בצורה הכי פחות כואבת וכמה שיותר מהר. הוא ידאג לאינטרסים שלך לכל אורך הדרך, מה שמבטיח שמהר מכפי שאתה חושב תוכל להתחיל את פרק ב' בחייך.