לצערנו הרב בעולם שבו אנחנו חיים לא אחת קורה שאנשים עוברים עבירות מסוגים שונים ופוגעים זה בזה. הבעיה היא שכאשר העבירה באמת פוגעת באדם מסוים, נגרם לו נזק וטבעי שהוא ירצה לקבל פיצוי על הנעשה. חשוב להבין שהחוק, שקיים משנת 2001, מדבר על זכויות נפגעי עבירה ובהחלט כדאי לעמוד עליהן. זו הסיבה שבגללה, אם גם אתם נפגעתם, לא מומלץ שתוותרו על ייצוג של נפגעי עבירה. אומנם לא תמיד הפיצוי שתקבלו ישנה את הנעשה, אך פיצוי תמיד יסייע לכם להתמודד עם השלכות הפגיעה. ייצוג נפגעי עבירה הינו שירות מקצועי שלא מעט עורכי דין ומומחים יוכלו להציע לכם, אז למה שתוותרו על כך?

ממי כדאי לקבל שירותי ייצוג נפגעי עבירה?

כפי שהזוכר, ייצוג של נפגעי עבירה הינו שירות שרבים יוכלו לתת לכם אך אין תחליף לעורך דין פלילי. איש מקצוע כזה, שלמד את התחום ושגם יצא לו לתת שירות ללא מעט לקוחות שהיו במצבכם, הוא האדם שיוכל לסייע לכם. ייצוג נפגעי עבירה צריך לכלול גם ניסיון רב, הבנה מבחינת האופן שבו עובדת מערכת המשפט ומוניטין. זו הסיבה שבגללה, בין אם אתם חושבים לפנות אל עורך דין פלילי ובין אם אתם רוצים לקבל שירות מגורם אחר, כדאי יהיה לבדוק שאתם בוחרים את אנשי המקצוע הכי טובים שיש היום בתחום.

האם יש מקרים שבהם נפגעי עבירה אינם נכללים בחוק?

חשוב ביותר להיות מודעים לכך שיש מקרים של נפגעי עבירה שהחוק החריג, וזה המצב של אדם שנפגע בתאונת תעבורה. מצד שני, אם מדובר על מקרה של גרמית מוות ברשלנות או על הפקרה לאחר הפגיעה, הרי שמדובר על עוד מקרה שיצריך שירותי ייצוג נפגעי עבירה. ייצוג של נפגעי עבירה על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר תמיד יגדיל את הסיכוי שבסופו של דבר הנפגע לפחות יקבל פיצוי ולכן זה חשוב. בחרו לכם אנשי מקצוע מובילים והכינו את עצמכם לתהליך משפטי לא פשוט ויחסית ארוך כי לרוב בתחום הזה ישנם ערעורים שמעכבים את סיום התהליך.